Yanlış Dükkan

Bir erkek sevgilisiyle telefonda konuşuyormuş. Kız demişki.

- Bu akşam bize gelsene.

- Annen baban evde değilmiki.

- Evdeler ama ders çalışıcaz deriz benim odama geçeriz gerisini anladın sen.

- Tamam aşkım.

- Ama prezervatif getirmeyi unutma.

Demiş ve telefonu kapatmış. Erekek eczaneden prezervatif almış. Ve kızın evine gitmiş. İlk önce yemek sofrasına oturmuşlar. Erkek ellerini açıp dua etmeye başlamış.

Kız: Senin bu kadar





dine bağlı olduğunu bilmiyodum.


Erkek: Bende senin babanın eczacı olduğunu bilmiyordum.

Dil Sü"r"çmesi





Temel askerdedir. İlk gün komutan gelir ve:
- Benim adım Ali Kırç. Unutmayın Kırç, arada "r" var. Soyadımı yanlış söyleyen veya dalga geçen olursa yakarım.
Komutan ara sıra askerlere kendi soyadını sorar. En sonunda sıra Temel'e gelir.
- Temel söyle bakalım benim adım ne?




Temel düşünür ama bi türlü hatırlayamaz. O sırada arkadaşı kopya verir:
- Temel unutma arada "r" var.
- Haa hatırladım komutanım. Ali Gört!!!