Yumurta Yumurta

yeni evlenen mutlu çift odalarına çekilmişler. damat bey yeni karısına:

 “senden bana söz vermeni istiyorum. başucumda duran bu komidinin ilk çekmecesini hiç

açmayacaksın ve bana da hiç bir zaman bunu sormayacaksın.” karısı söz vermiş ve aradan 10 yıl

 geçmiş. kadın meraktan çıldırıyormuş. artık dayanamamış ve sözünü unutup çekmeceyi açmış.

 çekmecede 3 yumurta ve 750 $ görmüş. kocasına merakını yenemediğini anlatmış ve ne olduğunu







sormuş.

 adam “madem gördün sana anlatayım o zaman. evlendiğimiz gün kendi kendime karar

verdim.

 seni her aldattığımda çekmeceye bir yumurta koydum."





kadın kocasının 3 kaçamağını

affetmiş.

 ve tekrar sormuş “peki o 750 $ ne için ?” adam:

”yumurtalar çekmeceye sığmayınca yumurta yerine dolar koydum.”

BONUS FIKRA

Korkulu Rüya


Küçük Temel, ayakkabılarını çıkarmadan yatağa girmiş. Annesi

- Neden pabuçlarını çıkarmadan yatağa girdin uşağım?





- Dün gece korkulu rüya gördüm daa.

- Nasi rüya

- Ayaklarum çıplak iken kırık camlarda yürüyordum. Bu gün de aynu rüyayı gorürsem 

ayaklarum kanamasun diye giydim.